Żywa sceneria

Świetne ćwiczenie na budowanie otoczenia i określanie pantomimicznych przedmiotów. Powiedz jednemu graczowi by zaczął wykonywać czynność, która w jakiś (szeroki) sposób określa miejsce. Np. kiedy ktoś zaczyna pisać na klawiaturze, to może być w  biurze. Inni gracze stają się elementami otoczenia.

Uwagi

Powiedz pierwszemu graczowi, że może używać rekwizytów zbudowanych z innych graczy jeśli je rozpoznaje. Powiedz graczom by nie kombinowali i kierowali się najprostszymi rzeczami. W prawie każdym pokoju może się znaleźć roślina, drzwi czy stół.

Na koniec poproś pierwszego gracza o nazwanie wszystkich „rekwizytów” w otoczeniu.

Odmiany

Możesz użyć tej struktury w czasie występu. Gdy gracz jest proszony by usiadł, a w pobliżu nie ma krzeseł, inny gracz może stać się krzesłem. Innymi przykładami mogą być tykające zegary w nawiedzonych domach, szafki, komody, co się przytrafi.

Angielska nazwa gry: Human Props

Tagi: , , , ,

Opublikowano 13-07-2013 przez admin in category "Gry