Pięć elementów

Jeden gracz wychodzi z sali a gospodarz prosi o sugestię codziennej czynności. Potem publiczność i gospodarz zmienią 5 elementów tej czynności. Przykład: karmienie kota. Można zmienić to przykładowo tak:

  • zmień kota na coś innego, np. na tygrysa
  • zmień czasownik na jakiś inny, np. na smażenie
  • zmień miejsce karmienia kota, np. na Watykan
  • zmień postać, np. z właściciela kota na listonosza
  • dodaj interakcję ze znaną postacią, np. Elvisem

Po tym pierwszy gracz jest przyprowadzany z powrotem na scenę, a sama scenka jest grana w Gibberish. pozostali gracze mają dokładnie 5 minut na to by pierwszy gracz zgadł wszystkie pięć elementów.

W zależności od sugestii możesz zmienić cokolwiek pasuje.

Angielski tytuł gry: Five Things


Tagi: , , ,

Opublikowano 08-07-2013 przez admin in category "Gry